English

Spørsmål / svar

Påmelding Hvordan melder vi oss på?

  • Påmelding uføres og gjøres hos Ultimate Sport services
  • Velg antall lag i hver klasse, for de fleste bare ett. Se oversikt over de ulike klassene. Velg her om dere vil støtte Right to play med 400 kroner.
  • Deretter trykk «bestill og betal"
  • Legg inn informasjon, og husk å søke opp laget deres fra i fjor, hvis dere deltok.
  • Gå videre til Bekreft data, og deretter til betalingsinformasjon. Mange bedrifter krever EHF-faktura, så velg dette om det er et krav hos dere.
  • Deretter klikk «Fullfør» og dermed har du meldt på lag til Holmenkollstafetten.

Påmelding Vi har problemer med påmeldingen. Hvem kontakter vi?

Ta kontakt med Ultimate på: mail@ultimate.dk

Påmelding Hvor mange deltakere må vi være for å kunne delta?

Det er 15 etapper på Holmenkollstafetten, og det kreves dermed 15 deltakere. Hvis dere kommer i den situasjonen at dere ikke har tilstrekkelig med løpere, anbefaler vi at dere legger opp til at en person som løper en tidlig etappe, også løper en sen etappe.

Før stafetten Når og hvor henter vi startnumrene?

Før stafetten Når får vi all nødvendig informasjon?

Alle lag mottar all nødvendig informasjon på e-post ca. 14 dager før stafetten. Her får dere vite hvilket startnummer dere har fått og når dere skal starte. Denne informasjonen blir også publisert på vår hjemmeside og i sosiale medier.

Oppdatert informasjon finner du på vår nettside.

Før stafetten Når får vi vite nøyaktig starttid for vårt lag?

For alle klasser utenom A1 og A2 finner du nøyaktige starttider for din klasse her.

For klasse A1 og A2 vil lagene motta starttid og startnummer på e-post ca. 14 dager før stafetten. Denne informasjon blir også publisert på vår hjemmeside og i sosiale medier.

Før stafetten Er det noen klasseendringer?

Det er ingen endringer i 2024. I 2019 ble følgende klasser kuttet; B3 Menn Superveteran Bedrift, B6 Kvinner Superveteran Bedrift, A1-C iCare (flertall menn) og A2-C iCare (flertall kvinner). Nye klasser i 2019 var A1-C Finansbransjen for Kreftforeningen (flertall menn) og A2-C Finansbransjen for Kreftforeningen (flertall kvinner).

Før stafetten Er det noen løypeendringer?

Det er ikke lagt opp til noen løypeendringer i 2024. Eventuelle endringer som følge av byggearbeid i og ved løypen vil kommuniseres godt før arrangementet.

Oppdaterte løypekart og informasjon.

Under stafetten Når og hvor henter vi stafettpinnen?

Under stafetten Er det toaletter i løypa?

Det blir satt ut toaletter på hver veksling, i tillegg til startområdet på Knud Knudsens plass og Bislett stadion.

Under stafetten Kan vi benytte oss av garderobefasiliteter?

Det er garderober på Bislett Stadion som kan benyttes. Det er ganske trangt om plassen, så prinsippet må være «førstemann til mølla». Arrangører tar ikke ansvar for verdisaker eller andre eiendeler som er oppbevart i garderobene.

Under stafetten Hvor kan vi oppbevare bagasje under stafetten?

Det tilbys bagasjeoppbevaring på starten ved Bislett og St. Hanshaugen samt alle vekslinger rundt om i løypa.

Vi minner om at oppbevaring av bagasje på de oppmerkede stedene skjer på eget ansvar og at verdisaker ikke bør legges igjen.

Bruk bagasjelappen på startnummeret ditt for å lettere kjenne igjen din sekk/bag.

Informasjon om bagasjeoppbevaring.

Under stafetten Er det drikkestasjoner underveis på etappene?

Nei, det har vi ikke. Dette må deltakerne eventuelt medbringe selv. Vi har kiosker ved start på Bislett Stadion og St. Hanshaugen hvor dere kan få kjøpt drikke og andre kioskvarer.

Generelt Er vi forsikret under stafetten?

Ja. Alle lag som deltar er forsikret av Norges Friidrettsforbund.

Forsikringsvilkår

Generelt Får vi diplomer?

Ja. Diplomene for deltakerne er elektroniske og kan printes ut fra resultatlisten. Følg anvisningene under for å finne de elektroniske diplomene:

  • Gå inn på «resultater» på stafettens hjemmeside.
  • Søk opp laget ditt.
  • Trykk på lagnavnet.
  • Nederst til venstre finner du «last ned diplom». Trykk her og diplomet vil bli lastet ned til din PC/Mac.
  • Lagdiplomet er ferdig utfylt med tid og plassering. Deltakerdiplomet er ferdig utfylt med navn for de som har gjort dette på forhånd.

Etter stafetten Når er resultatene og etappetidene klare?

Resultater og etappetider blir fortløpende lagt ut i resultatlisten.

Etter stafetten Hvordan henter vi premier og gjenglemte eiendeler?

Uavhentede premier og gjenglemte eiendeler etter stafetten kan du få på kontoret vårt i Underhaugsveien 1 på Bislett. Åpningstiden er mandag-fredag 09.00-16.00, send oss en beskjed om når du ønsker å hente på post@tjalve.no, så sikrer vi at vi er tilstede.