English

Spørsmål / svar

Påmelding Hvordan melder vi oss på?

  • Påmelding uføres og gjøres hos EQ-Timing
  • Klikk «Nei» hvis du får spørsmål om HKS ID.
  • Du kommer nå til en side hvor du må skrive inn lagnavn, antall lag og klasse du ønsker å delta i. Se oversikt over de ulike klassene.
  • Deretter trykk «Meld på».
  • For å fullføre påmeldingen må du logge inn på din profil på EQ-Timing. Har du ikke har profil fra før må du lage deg en ny. Husk å velge bedrift hvis det er bedriften som skal delta og betale fakturaen. Hvis det er et privat lag velger du privat. Hvis du melder på lag på vegne av bedriften må du ikke legge inn personlige detaljer, men bruke bedriftens opplysninger. Ønsker bedriften EHF faktura må du huke av for det og skrive inn 9908: og bedriftens organisasjonsnummer.
  • Når du har logget inn på profilen, så kan du fylle ut navn på lag/bedrift og legge til deltagere i laget. Dette er for øvrig frivillig og kan gjøres helt frem til stafettdagen. Hvis du ønsker å løpe med Right To Play stafettpinne kan du også legge til det nederst på siden.
  • Deretter klikker du «Fortsett til utsjekking».
  • Her får du opp et sammendrag av dine påmeldinger. Husk å påse at fakturaopplysningene er riktig og at du blir fakturert for riktig antall lag. Hvis du er i en bedrift, så kan du legge til ditt navn eller avdelingen som har utført påmeldingen i «Tilleggsinfo».
  • Kryss av for at du har godtatt «Generelle betingelser».
  • Det siste du må gjøre er å velge betalingsmåte. Her har du fire valg.
  • Deretter klikk «Fullfør» og dermed har du meldt på lag til Holmenkollstafetten.

Påmelding Vi har problemer med påmeldingen. Hvem kontakter vi?

Ta kontakt med EQ-Timing på E-post: participant@eqtiming.com eller Telefon: 611 59 020.

Påmelding Hvor mange deltakere må vi være for å kunne delta?

Det er 15 etapper på Holmenkollstafetten, og det kreves dermed 15 deltakere. Hvis dere kommer i den situasjonen at dere ikke har tilstrekkelig med løpere, anbefaler vi at dere legger opp til at en person som løper en tidlig etappe, også løper en sen etappe.

Før stafetten Når og hvor henter vi startnumrene?

Før stafetten Når får vi all nødvendig informasjon?

Alle lag mottar all nødvendig informasjon på e-post ca. 14 dager før stafetten. Her får dere vite hvilket startnummer dere har fått og når dere skal starte. Denne informasjonen blir også publisert på vår hjemmeside og i sosiale medier.

Oppdatert informasjon finner du på vår nettside.

Før stafetten Når får vi vite nøyaktig starttid for vårt lag?

For alle klasser utenom A1 og A2 finner du nøyaktige starttider for din klasse her.

For klasse A1 og A2 vil lagene motta starttid og startnummer på e-post ca. 14 dager før stafetten. Denne informasjon blir også publisert på vår hjemmeside og i sosiale medier.

Før stafetten Er det noen klasseendringer?

Det er ingen endringer i 2022. I 2019 ble følgende klasser kuttet; B3 Menn Superveteran Bedrift, B6 Kvinner Superveteran Bedrift, A1-C iCare (flertall menn) og A2-C iCare (flertall kvinner). Nye klasser i 2019 var A1-C Finansbransjen for Kreftforeningen (flertall menn) og A2-C Finansbransjen for Kreftforeningen (flertall kvinner).

Før stafetten Er det noen løypeendringer?

Det er ikke lagt opp til noen løypeendringer i 2022. Eventuelle endringer som følge av byggearbeid i og ved løypen vil kommuniseres godt før arrangementet.

Oppdaterte løypekart og informasjon.

Under stafetten Når og hvor henter vi stafettpinnen?

Under stafetten Kan vi benytte oss av garderobefasiliteter?

Det er garderober på Bislett Stadion som kan benyttes. Det er ganske trangt om plassen, så prinsippet må være «førstemann til mølla». Arrangører tar ikke ansvar for verdisaker eller andre eiendeler som er oppbevart i garderobene.

Under stafetten Hvor kan vi oppbevare bagasje under stafetten?

Det tilbys bagasjeoppbevaring på starten ved Bislett og St. Hanshaugen samt alle vekslinger rundt om i løypa.

Vi minner om at oppbevaring av bagasje på de oppmerkede stedene skjer på eget ansvar og at verdisaker ikke bør legges igjen.

Bruk bagasjelappen på startnummeret ditt for å lettere kjenne igjen din sekk/bag.

Informasjon om bagasjeoppbevaring.

Under stafetten Er det drikkestasjoner underveis på etappene?

Nei, det har vi ikke. Dette må deltakerne eventuelt medbringe selv. Vi har kiosker ved start på Bislett Stadion og St. Hanshaugen hvor dere kan få kjøpt drikke og andre kioskvarer.

Generelt Er vi forsikret under stafetten?

Ja. Alle lag som deltar er forsikret av Norges Friidrettsforbund.

Forsikringsvilkår

Generelt Får vi diplomer?

Ja. Diplomene for deltakerne er elektroniske og kan printes ut fra resultatlisten. Følg anvisningene under for å finne de elektroniske diplomene:

  • Gå inn på «resultater» på stafettens hjemmeside.
  • Søk opp laget ditt.
  • Trykk på lagnavnet.
  • Nederst til venstre finner du «last ned diplom». Trykk her og diplomet vil bli lastet ned til din PC/Mac.
  • Lagdiplomet er ferdig utfylt med tid og plassering. Deltakerdiplomet er ferdig utfylt med navn for de som har gjort dette på forhånd.

Etter stafetten Når er resultatene og etappetidene klare?

Resultater og etappetider blir fortløpende lagt ut i resultatlisten.

Etter stafetten Hvordan henter vi premier og gjenglemte eiendeler?

Uavhentede premier og gjenglemte eiendeler etter stafetten kan du få på kontoret vårt i Underhaugsveien 1 på Bislett. Åpningstiden er mandag-fredag 09.00-16.00. Send oss en beskjed om når du ønsker å hente på post@tjalve.no, så sikrer vi at vi er tilstede.